Ahad, 16 Ogos 2009

SELAMAT DATANG

ASSALAMUALAIKUMMMM....

akceli dah sign up lama dahh..cuma tak berapa nak iya2 berblog...tapi aku suka baca blog org..especially yg ada resepi2 kegemaran aku..tapi setakat ni menengok aje lah..membuatnya tak jugak...ehehehe...

yg sebenOnye tak de idea...tapi aku gagahkan jugak lah 'membina' rumah ku ini sebaik yg mungkin..kalu pun tak sehebat org lain atleast ada lah jugak aku blog sendiri kann..kann...(kang ada pulak yg menjawab "ada aku kisah...")..mak pun tak kisah nyaHHh....haHaHaaHAa...

ok buat permulaan, semlm gi kenduri rumah abg ipar..anak lelaki dia kawen..kira ini menantu yg ketiga kot...org Ampangan NS...semoga berbahagia hingga ke akhir nanti..aminn....

lagi satu..aku tak ada kamera..tu pasal aku malas nak start blog nih..sbb tak de gambO nak attach...henpon akak yg canggih manggih dah kene cilok...beli beribu riban..last2 ntah ler umat mana yg berkenan or tercicir sumwhere..akak pun tak berapa pasti...yg pasti henpon tu dah ilang...wat to do..emmMMm skg ni akak guna henpon yg tak de kamera lahh..sib baik simpan lagi...leh gak guna kann...atleast leh lah make or receive calls or sms...jadi leeee dari tak de langsung....anak2 sedara akak kata henpon zaman batu...huhuhuhuhuhuhuuu...nanti2 lah bila rasa nak beli baru...akak beli lee...

tak de apa yg best sgt nak dicoretkan...so i stop kat sini aje lah...nak gi mencekik...dah kebulur ...

just nak ucapkan thanx to drop by n insyaallah bila ada kesempatan bleh cerita ceriti lagi...assalamualaikumm....adiOss...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...